Nakon izbora vidjet ćeš kataloge samo za konkretno mjesto. To možeš bilo kada promijeniti.
Trenutna ponuda u Odaberite grad
Često postavljana pitanja
Pitanja o računu
Želim primati najnovije posebne ponude e-poštom. Kako se pretplatiti?
Kako biste primali kataloge s najnovijim posebnim ponudama iz svojih omiljenih trgovina, potrebno je stvoriti račun za Kimbino i odabrati trgovine od kojih želite primati informacije.
Kako se registrirati?
Registracija je vrlo jednostavna i brza:
Samo kliknite „Registracija“ (u gornjem desnom kutu)
Unesite svoju e-adresu i lozinku
Ako želite primati informacije o najnovijim posebnim ponudama, kliknite „Želim primati bilten i posebne ponude“
Kliknite „Stvori račun“ i gotovo :)
Isto tako možete unijeti dodatne informacije s pomoću kojih ćemo prilagoditi ponudu kataloga i popuste vašim potrebama. Registrirati se možete i s pomoću svog Facebook računa tako da kliknete „Registriraj se preko Facebooka“.
Je li registracija besplatna?
Da, registracija i bilteni koji se šalju na vašu e-adresu su besplatni.
Napravio/la sam račun, ali katalozi ne dolaze na moju e-poštu.
Molimo provjerite jeste li odabrali trgovine na koje se želite pretplatiti - trgovine morate dodati u MOJI FAVORITI (simbol srca). Isto tako možda trenutačno ne postoje novi katalozi od vaše omiljene trgovine. Provjerite „neželjenu poštu“ ili „reklame“, katalozi i posebne ponude možda su u tim mapama.
Što učiniti ako izgubim ili zaboravim lozinku?
Ako zaboravite ili izgubite lozinku, samo kliknite „Zaboravljena lozinka“ (ispod ikone „Prijavi se preko Facebooka“). Na vašu e-adresu poslat ćemo e-poruku za poništavanje lozinke. Dodatne upute pogledajte u toj e-poruci.
Kako mogu promijeniti lozinku?
Ako želite promijeniti svoju lozinku, idite na postavke računa i kliknite na “Promjena lozinke”
Mogu li promijeniti e-adresu nakon registracije?
Ne, nije moguće promijeniti e-adresu. Želite li koristiti novu e-adresu, morate stvoriti novi račun.
Kako mogu otkazati trgovine iz svojih omiljenih?
Ako više ne želite primati informacije iz određene trgovine, imate dvije mogućnosti:
Pronađite na web stranici trgovinu iz koje više ne želite primati vijesti, kliknite na srce (Ukloni iz omiljenih)
Ako želite skupno aktualizirati svoj popis omiljenih trgovina, to možete učiniti u postavkama računa, ako ste prijavljeni – u odjeljku “Moje trgovine” . Ovdje možete klikom na X ukloniti trgovinu iz svojih omiljenih.
Ako trgovinu izbrišete iz svojih omiljenih, više vam nećemo moći slati podatke o novim katalozima iz te trgovine.
Kako se odjaviti ili otkazati pretplatu od biltena?
Kako biste se odjavili, kliknite „Moj račun“, a zatim „Odjava“. Ako želite otkazati pretplatu na biltene, možete to učiniti klikom poveznice pri dnu svakog biltena.
Katalozi, popusti i posebne ponude
Kako mogu saznati više informacija o popustima, posebnim ponudama i proizvodima u katalozima?
Kimbino nije odgovoran za sadržaj kataloga i ne raspolažemo dodatnim informacijama o proizvodima ili popustima. Za dodatne informacije preporučujemo da posjetite službeno mrežno mjesto trgovine.
Je li moguće kupovati preko Kimbina?
Ne, na našim mrežnim stranicama nije moguće ništa kupiti. Kimbino služi samo za pregledavanje najnovijih kataloga iz raznih trgovina, kao inspiracija prije same kupnje i kao alat za praćenje najnovijih popusta iz trgovina.
Je li kataloge od Kimbina moguće preuzeti u PDF obliku?
Ne, kataloge na Kimbinu nije moguće preuzimati i pregledavati u PDF obliku.
Mogu li naručiti tiskani katalog poštom od Kimbina?
Ne, Kimbino nije odgovoran za tiskanje i distribuiranje kataloga. Tu uslugu pružaju same trgovine. Kimbino nastoji štititi okoliš i stoga omogućava zeleniji, brži i ugodniji način pregledavanja kataloga - mrežni katalozi dostupni su uvijek i svugdje.
Lokalitet:
Želim vidjeti kataloge samo iz svog grada, je li to moguće?
Da, na web stranici kliknite na "Grad", odaberite svoj grad i automatski će vam se prikazati katalozi iz ovog grada.
Moj grad nije na popisu “Postavke lokaliteta”, što da radim?
Ako navedeni grad nije moguće odabrati, pokušajte postaviti najbliži veći grad.
Zašto nakon postavljanja lokaliteta nisam vidio online kataloge?
Moguće je da trenutno nema dostupnih kataloga za odabrani grad ili da se odabrana trgovina u gradu ne nalazi.
Nisi našao što si tražio?
Imaš neka pitanja ili preporuke? Ili imaš s nečim problem? Napiši nam.