Smit Commerce katalog

Bilo da prvi put uređujete svoj dom ili vrt, ili samo želite unijeti dašak svježine u svoje svakodnevno okruženje, ne možete pogriješiti započnete li ovu avanturu Smit Commerce katalog 2020. Kao tvrtka koja svoju djelatnost bazira na dugoj tradiciji i profesionalnom pristupu kako veleprodaji tako i maloprodaji, ne čudi da i službena brošura („Smit Commerce - Katalog“) zrači profesionalizmom. Nastojeći biti partner svom kupcu i na najsažetiji ga način upoznati sa najvećim mogućim dijelom ponude, Smit Commerce katalog informira, ali se ne nameće. Izlazeći mjesečno, zadnje izdanje traje 15.06.2020 - 14.07.2020, a najlakše mu možete pristupiti na linku ovdje. Zapamtite: tek online leci pružaju pravi komfor! Uz sve mogućnosti koje pruža moderna tehnologija, zaista više nema smisla trošiti vrijeme na obilaske svakog pojedinog dućana: Uz Smit Commerce letak, ne treba vam papir da biste saznali za popuste te isplati li se bolje upoznati ponudu; uvjeren smo da je velika vjerojatnost da će vaš odgovor biti potvrdan ako vas imalo zanima uređenje vlastitog prostora.

Informirajmo se zajedno: Smit Commerce

Otkako je još 1990. godine gospodin Zlatko Meglaj osnovao ovu tvrtku, ona postojano i uspješno širi svoju djelatnost. U devedesetima i dvijetisućitima tvrtka se fokusira na stjecanje zemljišta potrebnog za poslovanje i uređenje modernog trgovačkog centra. Taj je cilj danas potpuno ostvaren.

Krenuvši sa samo tri zaposlena, do danas je taj broj narastao na stotinjak. Stalan rast bilježi i promet kao i broj kupaca; u tom smislu Smit Commerce se zaista ima čime pohvaliti: brojne državne institucije i tvrtke (Hrvatska pošta, Hrvatske šume, Ministarstva, HRT), kao i privatne firme bili su ovdje zadovoljni kupci. Danas tvrtka posluje u tri prodajna centra (Zagreb, Stupnik, Petrinja). Valja također istaknuti da za Smit Commerce maloprodaja i veleprodaja nisu jedine djelatnosti: tvrtka pruža i građevinske usluge, pa je tako sudjelovala u mnogim velikim projektima (Hoto toranj, Lidl, Grawe osiguranje, Castellum…).

Osim izloga koji nude Smit Commerce katalozi, nezaobilazna postaja za sve kupce je, naravno, službena web stranica (www.smit-commerce.hr). Bez puno suvišnih ukrasa i pretjerane nametljivosti, ova s mjerom uređena stranica svakom će kupcu dati jasan uvid u asortiman proizvoda koji se nude kao i u dodatne djelatnosti tvrtke. Do svih je Smit Commerce akcija ovdje lako doći na jednom mjestu, kao i saznati posljednje novosti iz tvrtke ili pregledati njene reference. Svatko tko to želi lako će ovdje dobiti informacije za kontakt, kao i informacije o svim kategorijama proizvoda u ponudi.

Premda su Smit Commerce akcije nesumnjivo atraktivne, to nije razlog da se zanemari i redovita ponuda, koja se povoljnim omjerom cijene i kvalitete često diže visoko iznad konkurencije. Logično razvrstani proizvodi, s posebnim odjeljkom za svaku pojedinu kategoriju oduševit će praktične kupce svih razina zahtjevnosti. A ako ni nakon detaljnog pregleda ipak niste pronašli željene artikle, neće biti naodmet pregledati i ponude drugih dućana iz kategorije Dom i vrt, kao što su Bauhaus, Lesnina , Pevec...

Smit Comerce ponuda

Naročito u slučaju trgovine Smit Commerce novi katalog samo je početak istraživanja asortimana. Službeni web daje uvjerljivo najpotpuniji pregleda proizvoda koji se nude. Trebate li materijale za uređenje vodovoda i kanalizacije, uređenje sustava grijanja, želite li nabaviti pločice, sanitarije, sve moguće vrste alata, elektromaterijal, građevinska sredstva, okove i vijke, metalurške alate, boje i lakove, ili druge proizvode koji se ne daju lako svrstati u neku od kategorija, na malo kojem ćete mjestu imati ovako dobre šanse da ih nađete. Zaista, Smit Commerce katalog, čiji zadnji broj dolazi pod imenom „Smit Commerce - Katalog“ zadovoljit će i najzahtjevnije, uz pomoć Kimbina.

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji Smit Commerce katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!