Jednostavnom prijavom možete redovito primati novosti iz Mömax trgovine.

Momax katalog

Bilo na tržištu drugih zemalja ili u ponudi što je donosi Momax Hrvatska katalog se i ovdje dokazao kao najbolji način pristupa kupcu. Minimizirajući utrošeno vrijeme i maksimizirajući utisak, tvrtka Momax je ispravno razumjela da ne vrijedi „izmišljati toplu vodu“: metoda je odavno poznata, samo treba smisliti najbolju brošuru. A Momax katalog („Mömax - Katalog“, dostupan ovdje) zaista je pri samom vrhu elegancije i učinkovitosti. S trajanjem u razdoblju 29.09.2020 - 19.10.2020, svaki je Momax katalog akcija – bilo da se radi o redovnom katalogu ili onom koji obuhvaća posebnu ponudu - odlična šansa za periodično upoznavanje s novitetima u ponudi trgovine. Naročito ako ovom izdanju pristupamo online, što vam zdušno preporučamo: efikasnije je od listanja papirnate brošure, a savjest postaje mirnija kad znamo da posredno štitimo okoliš.

Kutak za informacije o Momax trgovini

Od svog osnivanja (relativno nedavnog – 2002. godine), tvrtka Momax zapravo djeluje kao dio veće kompanije - „XXXLutz“. Svoju sposobnost prolaska na ispitu tržišta ova trgovina brzo dokazuje svojim uspješnim širenjem (prvo osvojivši Austriju a zatim ostatak Europe). Oslanjajući se na razvijene mogućnosti offline i online kupnje, kao i na velike i dobro opremljene poslovnice (površine min. 5,000m2), ne čudi da Momax svoju djelatnost od 2018. godine uspješno razvija kroz cijelu Hrvatsku.

Valja priznati – u kategoriji Namještaj vlada poprilična gužva na domaćem tržištu; tim uspjeh i propulzivnosti Momax ponude još više dobiva na značaju. Momax poslovnicu za sada nudi Zagreb, a njeno je radno vrijeme obično od 10 do 20 sati.

Premda raskošni Momax katalog akcija obično neće iznevjeriti kako prosječnog kupca tako i onog zahtjevnijeg, svatko se bar jednom našao u situaciji da ni njegov omiljeni dućan ne nudi traženi artikl ili željene popuste u trgovinama. Zato nikad nije naodmet konzultirati i ponude drugih dućana, kao što su Emmezeta, Harvey Norman, IKEA, JYSK, Prima...

Kao i obično, službeni web (www.isvijetjeodmahljepsi.hr) najpotpuniji je način upoznavanja kako s proizvodima, tako i s uvjetima kupnje. U ovom slučaju web stranica ne staje samo na vješto organiziranoj bazi proizvoda i vidno istaknutim akcijama i popustima: većini će Momax akcije odmah zaokupiti pažnju, ali tu je nekoliko pogodnosti koje bi lako promakle nepažljivom posjetitelju. Ovdje tako možemo doći do Bonus kartice (s pridruženom odgovarajućom mjesečnom ponudom), a za upoznavanje s naročito vrijednim proizvodima (često u ograničenim količinama) tu je „Kutak otkrića“. Od usluga još valja izdvojiti „Klikni i rezerviraj“, a nudi se čak i službena aplikacija za Android i iOS, kao i pretplata na newsletter. Također se možemo upoznati s načinima i uvjetima plaćanja i garancije, mogućnostima zaposlenja, kao i kontaktirati korisničku službu.

Momax ponuda proizvoda

Već spomenuti službeni web daje odličnu sliku o cjelokupnoj ponudi, ostvarujući možda i veću preglednost i potpuniju sliku nego posjeta poslovnici (ili čak i Momax katalog).

Koliko je Momax ponuda zapravo cjelovita u zadovoljenju potreba kućanstva rječito govori brojnost i sistematičnost kategorija samih proizvoda:

  • Vrtni namještaj
  • Dnevni boravak
  • Spavaća soba
  • Kuhinja & uređaji
  • Blagovaonica
  • Kupaonica
  • Uredski namještaj
  • Predsoblje
  • Komodni namještaj
  • Dječja soba

I premda web stranica nesporno donosi potpunost, ostajemo pri stavu da je Momax letak (katalog „Mömax - Katalog“) i dalje najbrža i najštedljivija metoda orijentacije – što posebno vrijedi za nove i još neuhodane kupce. A do posljednjeg izdanja letka na pouzdan i predvidiv način uvijek možete doći upravo zahvaljujući Kimbinu.

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji Mömax katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!