Zara katalog 2020

Sigurni smo da ni jednom ljubitelju dobrog odijevanja nije potrebno dokazivati značenje imena Zara. Kao kompanija koja dugi niz godina pomaže svojim mušterijama u održavanju smisla za lijepo, eleganciju i estetiku odijevanja, Zara je ostavila trag koji se ne da izbrisati. Ipak – nove generacije uvijek dolaze, a moda se mijenja; čak i stalni kupci žele znati trenutnu ponudu i cijene. Upravo tome je namijenjen Zara katalog 2020: dajući uvid u sve bitno iz ponude, služi kao svojevrsni savjetnik u kupnji i istraživanju palete proizvoda. Spomenuti ćete katalog najlakše naći upravo ovdje; uz naš slogan „Kimbino – neka to bude online“ apeliramo da pomognete zaštititi okoliš: Zara katalog nije ništa manje atraktivan u svojoj online verziji. Radi se o knjižici koja novi broj dobiva mjesečno, a zadnje izdanje traje točno 01.08.2020 - 31.08.2020.

Informacije za stare i nove kupce

Uz tvrtke-sestre (Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Uterqüe), Zara je dio međunarodne Inditex grupe, i kao njen dio pojavljuje se i na našem tržištu. Uz već desetak otvorenih poslovnica, raskošne mogućnosti online kupnje i dugogodišnji ugled koji uživa na domaćem tržištu. 2019. godine u Rijeci je otvoren raskošan prodajni centar, analogne kojem  nalazimo još samo u Istanbulu, Dubaiju i Madridu.

Zara skoro da i ne treba marketing; svejedno, u kategoriji Odjeća i obuća, njeni marketinški materijali uvijek zadovoljavaju najviše estetske standarde i ukus. Ovo možda nigdje nije toliko jasno vidljivo kao na službenoj web stranici - www.zara.com. Pristupajući web dizajnu kao izradi najfinije odjeće, ovi su dizajneri zaslužili svaku pohvalu za estetiku. I dok bi se moglo prigovoriti da ovo na neki način umanjuje praktičnost stranice, mi nismo imali problema doći do svih željenih informacija. Svaka je Zara akcija istaknuta ovdje u prvi plan, a proizvodi nisu organizirani kroz klasične kategorije, nego više ispričani, svaka kategorija kroz maštovitu priču namijenjenu određenoj vrsti kupca. I dok svaki kupac za sebe želi najbolje i najelegantnije, dio tajne Zarinog uspjeha je sposobnost da ovo ponudi po veoma pristupačnim cijenama; Zara sniženja 2020, uvjereni smo, neće zaostajati za prethodnim godinama.

Osim ovih prezentacija proizvoda, Zara web stranica nudi i sve druge korisne informacije, interaktivna mapa poslovnica skupa s radnim vremenom  kontakt informacije, podaci o garanciji i načinima plaćanja, a tu je i nezaobilazni web shop (s mogućnošću registracije) kao i mogućnost nabave darovne kartice. Poslovnice možete naći u gradovima kao što su Zagreb, Split... Budite sigurni: bez obzira bila to Zara Rijeka ili Zara Mostar akcija i popusta u trgovinama Zara nikad ne nedostaje.

Uvjereni smo da vas Zara neće razočarati; ipak kao savjestan kupac, dugujete sebi da se potpuno informirate o svemu što tržište nudi; ako ni zbog čega drugog, a ono da biste se još bolje uvjerili u prednosti Zara ponude. Zato vam predlažemo da bacite pogled i na kataloge drugih trgovina, kao Deichmann, Planet obuća...

Što nudi Zara

Uz pogodnosti koje nude česti Zara popusti Black Friday bit će samo još jedna prilika. No, i kad nema popusta cijene su prikladno niske, s obzirom na kvalitetu i finoću proizvoda. A oni dolaze u sljedećim kategorijama:

  • Woman (jakne, jeans, suknje, majice…)
  • Man (majice, odijela, hlače, kratki rukavi …)
  • Kids (za djecu svih uzrasta oba spola)
  • Shoes & Bags (cipele i torbe)

Svaka od ovih kategorija nudi i mnoštvo potkategorija; naročito se ovo odnosi na proizvode za djecu. Novi proizvodi jasno su istaknuti pod „New in…“, a kako bi Zara na još dojmljiviji način  ispričala svoju priču, proizvodi su predstavljeni i kroz niz fotografija („Campaign“) na visokom estetskom nivou.

Vrsni dizajn na granici visoke mode, uz pristupačne cijene – to zaista može samo Zara… Zaista, uz Zara katalog („Zara - Katalog“) uz sebe, znate da vam je najbolja ponuda u džepu…

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji Zara katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!