Bipa katalog Kolovoz 2020

Znati približiti se svakom kupcu, ali zadržati pažnju i najzahtjevnijih, jedna je od vještina za koju je vodstvu trgovine BIPA zaista treba odati priznanje. Uspješno bježeći od elitizma ali čuvajući dobar ukus, ova se trgovina kozmetikom tako dokazuje kao redovit izbor mnoštva kupaca i u našoj zemlji. Koliko su uspješna njena nastojanja, dokazuje i najnoviji BIPA katalog Kolovoz 2020 (važi: 06.08.2020 - 19.08.2020), u svako doba dostupan ovdje pod nazivom „Bipa - Katalog“ (predlažemo pregledavanje online, radi zaštite okoliša). Radi se o brošuri koja donosi uvijek najpoželjnije akcije iz trenutno važeće ponude: obnavlja se otprilike svaka dva tjedna.

Poznato je da je kozmetika dio intimne ljudske sfere, da ne trpi kompromis i ne oprašta lako izgubljeno povjerenje. Zato nije pretjerano reći: uz BIPA katalog nikad niste sami; Može se reći da je BIPA katalog novi (relativno) ali ne i jedini način kojim ova tvrtka dolazi do srca kupaca.

Vodič u svijet BIPA trgovina

Priča BIPA trgovina započinje u Austriji 1980. godine. U sklopu matične Rewe grupacije BIPA se brzo razvija i širi, pa nije trebalo dugo da pređe granice vlastite države. Rastući horizontalno i vertikalno, kompanija širi obim svog poslovanja, istovremeno otvarajući poslovnice diljem Europe i svijeta. Od prve poslovnice u Hrvatskoj 2007, broj je do danas narastao do 120 i više od 4.000 radnika. Sve ovo tvrtku BIPA ozbiljno utemeljuje na našem tržištu i omogućuje joj natjecanje s velikim igračima kao DM i Mueller.

Iako nije najveći trgovac u kategoriji Drogerija, kozmetika, pa ni na domaćem tržištu, bez pretjerivanja se može reći da je tvrtka ovdje došla da ostane: povjerenje kupaca teško se stiče i lako gubi. A koliko je sama firma svjesna toga, govori i profesionalnost njene web stranice - www.bipa.hr. BIPA katalozi možda jesu najbolji način za uvid u širinu ponuđenog, ali tek se pomoću službenog weba možemo obavijestiti o svemu što se nudi.

Prije svega, to su BIPA akcije, u koje ne spada samo klasični BIPA letak, već i „Happy vikend“, vikend sniženja. Originalni brendovi trgovine dobile su svoj meni kao i novosti (što je osobito praktično, ali rijetko viđeno drugdje). Također, ovdje ćemo naći i bilten trgovine (BC mag) kao i mogućnost kupnje poklon kartice. Stranica će nas informirati i o poslovnicama Osijek, Makarska, Karlovac, Rijeka, Zagreb...) i njihovom radnom vremenu (najčešće 8 – 21h) i mogućnostima plaćanja, a ostavljena je i mogućnost za izravan kontakt.

Nakon rečenog, nije naodmet napomenuti: i najbolje opremljena trgovina ponekad neće imati artikl koji trebamo, ili cijenu koja nam odgovara. Stoga znate što vam je činiti – klik na Kimbino.hr, kako biste pregledali i ponude ostalih trgovina iz kategorije, kao što su Avon, DM, Müller, Oriflame...

Prozor u svijet BIPA ponude

Svakog kupca, što je i prirodno, najviše zanimaju popusti, akcije. Naravno, ovdje BIPA briljira: kroz česte programe kao što je primjerice BIPA 1+1, bit ćete često u prilici dobiti više za svoj novac. Za one koje zanima naročita kvaliteta u organizaciji BIPA trgovine, tu su originalne robne marke: Look, Clever, ZooRoyal, Today, BabyWell, BI Styled. Također bismo izdvojili:

  • FitKit – fitness paketi
  • Makeup Revolution
  • It's Skin – proizvodi za njegu kože
  • Nutrigold – ponuda zdrave hrane
  •  …i još mnogo toga

Upamtite, Kimbino vas vodi do popusta. Samo kod nas možete pripomoći zaštitu okoliša smanjujući korištenje papira, i istovremeno štedjeti: zato vas još jednom pozivamo da upravo na Kimbino.hr pregledate posljednji BIPA katalog – „Bipa - Katalog“. A jednom kad se upoznate s ovim visokokvalitetnim proizvodima, uz svakodnevne prilike za štednju uz trgovinu BIPA Black Friday 2020 bit će mnogo lakše dočekati.

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji Bipa katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!