Jednostavnom prijavom možete redovito primati novosti iz IKEA trgovine.

IKEA mjesečna ponuda

Jasno je kako si ni jedna trgovina danas više ne može dopustiti važnost kataloga u kontaktu s kupcima; ipak, IKEA katalog kategorija je za sebe, i vidno se ističe čak i u ovako bespoštednoj konkurenciji. Ne radi se samo o jednom letku kao obično: IKEA nudi čak 5 različitih kataloga! Svi oni dolaze s višemjesečnim rokom, od oko 10 mjeseci, a posljednji od njih, dostupan ovdje pod kao „IKEA - Katalog“, važi 19.08.2020 - 31.08.2021. Svako od ovih pet izdanja pokriva određenu vrstu namještaja: Kupaonice, Kuhinje, Spavaće sobe, Ormari i Business, i to u mnogo širem rasponu nego što je čak i sjajna IKEA mjesečna ponuda Rujan. 2020. Zato vam Kimbino preporuča da ne zaboravite ni jednu od ovih brošura i da u ovom slučaju sebi slobodno kažete : „Uzimam sve letke“.

IKEA informacije dostupne svima

1943. godine Šveđanin Ingmar Kamprad imao je tek 17 godina kad je osnovao je tvtku IKEA. U početku se bavio samo prodajom sitnih potrepština (pisaljke, novčanici, drveni okviri i stalci…), ali s godinama dolazi širenje djelatnosti i razvoj poslovnog modela. Tome je vjerojatno pridonijela i oskudnost prirodnih resursa u tom kraju, kao dodatna motivacija i učitelj konkurentnosti. IKEA katalog je danas postao institucija koju znaju i stari i mladi, a prvo je izdanje izašlo 1951. Zasnovana na prilagođavanju tržištu, ali okrenuta potrebama ljudi, tvrtka je za svoje geslo uzela riječi: „Stvaranje bolje svakodnevice za velik broj ljudi“.

Danas je upravo IKEA za mnoge prva asocijacija u kategoriji Namještaj. Koliko je ovaj poslovni model uspješan i koliko napor tvrtke da uvijek za korak bude ispred konkurencije, najbolji je primjer upravo službeni web (www.ikea.com). Ni jedna IKEA akcija nije odraz trenutnog hira: baš svaka od njih je odraz dugoročnog planiranja i istraživanja tržišta. Suvišno je i napomenuti: dok, na primjer, IKEA Kuhinje katalog 2020 mogu dati osnovni pregled, da bi se saznalo što uistinu IKEA u tom segmentu nudi, nužno je posjetiti službeni website ili se zaputiti u trgovinu. Osim pregleda proizvoda koji se nude, ova stranica pruža i brojne druge usluge, trudeći se na sve načine šarmirati kupce. Na izbor su se ne samo pojedinačni proizvodi, već i potpuno osmišljene prostorije; ne samo artikli, nego i ideje, kao i alati za planiranje uređenja interijera.

Nadalje, tu ćemo naći i sve drugo što trgovina mora imati: informacije o kupnju, plaćanju, dostavi, garanciji, kao i podaci za kontakt i informacije o otvorenim radnim mjestima. Zadar, Osijek, Rijeka, Dubrovnik, Split je domaćin IKEA robne kuće u Hrvatskoj, a njeno je radno vrijeme od 10 do 20 sati (osim nedjeljom, kad je zatvorena).

I u slučaju renomirane tvrtke kao što je IKEA, neće uvijek sve i svačije želje biti zadovoljene. U takvim je situacijama prirodno posegnuti i za katalozima drugih sličnih ponuđača. Međutim, Kimbino je ekološki svjestan: kako bismo pomogli u općem smanjenju korištenja papira i sačuvali okoliš, omogućili smo vam da, baš kao IKEA katalog, i kataloge drugih trgovina, kao što su Emmezeta, Harvey Norman, JYSK, Mömax, Prima, pregledate na našem web-siteu.

Raskoš ponude: tajna IKEA uspjeha

Bilo da su to IKEA akcije ili redovna ponuda, IKEA se pobrinula da, uz njenu pomoć, ni jedan dio kuće ne ostane nezbrinut. Ovdje ćete naći:

  • Namještaj za sve sobe, od kuhinje, preko kupaonice, do spavaće i dnevne sobe
  • Pribor za kuhanje
  • Ukrase i tekstil
  • Kuhinjske uređaje
  • Rasvjetnu
  • Tepihe
  • Pribor za djecu

 

...i mnogo toga drugog. Sve što nema IKEA katalog ponudit će službena stranica, a on sam poslužit će kao odličan podsjetnik i fokus; u mnoštvu izbora lako je zaboraviti ili previdjeti ono što stvarno želimo i trebamo.

I još jedna stvar, ne zaboravite da je IKEA ponuda mjeseca samo to – trenutna mjesečna ponuda! Jednom kad istekne njen rok, ne propustite novu priliku. Kako biste uvijek bili u toku s najnovijim i stvarno relevantnim ponudama, upućujemo vas opet na službeni katalog, „IKEA - Katalog -do kojeg ćete najpraktičnije doći ovdje. Mislimo zeleno!

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji IKEA katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!