Jednostavnom prijavom možete redovito primati novosti iz JYSK trgovine.

JYSK katalog Kolovoz 2020

Koliko hrvatski kupci cijene dobar i estetski ugodan namještaj, možda najbolje pokazuje zadovoljstvo kojim je na našem tržištu dočekan dolazak međunarodnih lanaca kao što je JYSK. Naravno, jednom osvojeno povjerenje kupaca treba znati sačuvati, a koliko je uspješan JYSK-ov nenametljiv ali prodoran marketing, odlično pokazuje upravo JYSK katalog – „JYSK - Katalog“ (uvijek dostupan ovdje, s važenjem 30.07.2020 - 12.08.2020). Dolazeći pouzdano u dva izdanja (standardne i proširene ponude), ovako dizajnirani katalozi rijetko će iznevjeriti očekivanja kupaca. Bez pretjerane bombastičnosti ali s jasno sortiranim proizvodima i često nižim i primamljivijim cijenama od konkurencije, JYSK katalozi pokazuju kolika je važnost profesionalizma u promociji.

Konačno, ne tražimo da nam vjerujete na riječ: online, katalozi su ne samo dostupniji nego ikad, već i pomažu u zaštiti okoliša. Zato prihvatite naš izazov i zavirite u JYSK katalog Kolovoz 2020; obećava zaista mnogo za malo vremena koje traži.

Orijentacija u JYSK svijetu

Osnivač JYSK-a, gospodin Lars Larsen, ovu je poslovnu priču započeo danas već daleke 1979. godine u gradu Aarhusu u Danskoj (prvotno pod imenom JYSK Sengetøjslager). Konkurenciju je tvrtka uspjela prestići neočekivano brzo, proširivši se prvo diljem Danske, pa od 1984. kroz Njemačku. Danas JYSK prodavaonice možemo naći skoro u svakom kutku Europe, uključujući i našu zemlju. Čak oko 2.800 JYSK trgovina je aktivno u 52 zemlje, uz 24.000 radnika i promet od skoro 4 milijarde eura. U Hrvatskoj prve trgovine otvara 2009., nastavljajući širenje do danas.

U kategoriji Namještaj zaista je malo usporedivih ponuda, a svaki JYSK katalog novi je udžbenik iz uspješnog pristupa kupcima; pristupa koji prirodno proizlazi iz tri načela trgovine JYSK: skromnost, temeljitost, poštenje.
Trgovine JYSK naći ćete u svakom dijelu Hrvatske; Split, Zagreb, Rijeka … su samo neki od gradova gdje su smještene JYSK poslovnice, a bit će korisno znati da se njihovo radno vrijeme kreće obično od 9 do 21 sat (uz varijacije). A ako kojim slučajem ni ovako raznovrsna ponuda ne uspije ponuditi željen artikl ili cijenu, uvijek preostaje mogućnost pregleda ponuda drugih trgovina, kao što su Emmezeta, Harvey Norman, IKEA, Mömax, Prima...

JYSK akcije što ih donose JYSK katalozi nesumnjivo su efikasni i brzi način pregleda ponude, ali što se tiče sistematčnosti, službeni web, na adresi jysk.hr je ipak nezamjenjiv. Osim pregledne kategorizacije proizvoda i jasno predstavljenih trenutno aktualnih popusta, kao posebnu zanimljivost treba istaknuti službeni blog, kao i povremene specijalne ponude (poput isprobavanja madraca), inspirativne članke i iskustva zadovoljnih korisnika. Kupcima se također nudi i opcija „Click&Collect“, a naročito briga za štedljivost kroz akciju „Uvijek najniža cijena“. Na kraju, tu su i sve druge informacije koje mora imati svaka trgovina koja drži do sebe: uvjeti i način plaćanja, dostave, garancije, mogućnost kontakta, moguća otvorena radna mjesta i drugo.

Odškrinimo vrata JYSK ponude

Bar na prvi pogled, zaista se čini: nema čega nema u JYSK svijetu namještaja. Već će lista JYSK akcija zaokupiti pažnju mnogih kupaca, a popis proizvoda zaista će se rijetki požaliti. Tu ćemo naći kategorije kao što su:

  • Spavaća soba
  • Kupaonica
  • Radna soba
  • Dnevni boravak
  • Blagovaonica
  • Pohranjivanje
  • Zavjese
  • Vrt
  • Kućanstvo

Uz sve to, a za one koji traže za sebe uvijek više i bolje, JYSK ponuda obuhvaća i robne marke kao Jutlandia, Wellpur, Dreamzone, Kronborg, Hoie…

Zaista – svejedno je koju metodu upoznavanja s JYSK-om odabrali; bilo da je to službeni web ili šareni JYSK katalog - JYSK - Katalog - ne možete pogriješiti. U tome uvijek možete računati na Kimbino.hr, gdje ćete, ujedno brinući za okoliš, uvijek naći posljednju važeću brošuru na poznatom mjestu

Uz Kimbino, upoznajmo najnoviji JYSK katalog

Uz Kimbino, konačno možemo misliti zeleno bez kompromisa. Brojke govore same za sebe: bezbroj posjetitelja svakodnevno pristupa katalozima omiljenih trgovina preko Kimbino.hr, dokazujući kako skrb za planet ne traži pristajanje na nižu kvalitetu ili više cijene. Naprotiv! Efikasnost pristupa možda jest drugo ime moderne web tehnologije, ali prešutjeti kako je upravo Kimbino to među prvima prepoznao značilo bi lažnu skromnost. Jer, vrlo smo rano osvijestili danas samorazumljivo: korištenjem online kataloga umjesto nepraktičnih papirnatih letaka ne štitimo samo naš planet i drveće, već automatski osiguravamo najbrži pristup do dinamične suvremene ponude. Uz online kataloge briga za zaštitu okoliša postaje prirodni saveznik potrošača u potrazi za popustima u trgovinama i općenito nižim i povoljnijim cijenama. Svijest o okolišu iz ograničenja smo pretvorili u prečicu do bezbolne štednje novca i praktički neograničenog izbora robe. Kupovati zeleno tako je danas postalo najefikasnije, i to zahvaljujući Kimbinu. Zato uvijek recite: bez letaka molim, ja koristim Kimbino!