Na neki način iznenađuje, na drugi je logično: Harvey Norman zapravo nije započeo svoje poslovanje u svojoj kategoriji (Dom i vrt), već trgujući potrošačkom elektronikom (koja je do danas ostala dio ponude). 1961. kompaniju su tako osnovala Gerry Harvey i Ian Norman, otkud je ona dobila i ime. Kasnije trgovina informatikom postaje glavna djelatnost trgovine, a tek posljednjih desetljeća namještaj postaje glavni fokus. Dok u svijetu već posluje u više od 300 poslovnica, u Hrvatskoj je otvorena tek jedna, no s tendencijom rasta i širenja.
U slučaju trgovine Harvey Norman katalozi možda zaista nisu dovoljni: pravu sliku o širini asortimana pružit će tek službena web stranica. I premda je na adresi harveynorman.hr katalog zasluženo na prvom mjestu, odmah zapanjuje broj i razvedenost kategorija proizvoda. Na stranici Harvey Norman akcije i popusti odmah upadaju u oko – sve od 10%, penjući se ponekad čak i do vrtoglavih 80% sniženja. Ova je stranica ujedno i web shop: izradom profila otvara se mogućnost naručivanja online; ovo je zapravo osnovni način djelovanja trgovine. Osim preglednog menija s kategorijama proizvoda, tu su i sve druge informacije od koristi kupcu: kupnja poklon kartice, garancija, način plaćanja, informacije za kontakt, načini dostave, reklamacije, i drugo.
Kao što je napomenuto, kod nas postoji jedna poslovnica i ona se nalazi u Zagrebu, u Ulici Velimira Škorpika. Radnim danom ona je otvorena 8-21 sati, a subotom od 8 do 20. Ponekad se u tom dućanu nude popusti koje nije moguće ostvariti preko web trgovine.
„Kupujem jeftinije“ geslo je kimbino.hr, a naša je želja ne samo da vas što bolje upoznamo s ponudom svake pojedine trgovine, nego i pomoći vam kako biste za sebe uvijek osigurali ono najbolje. Harvey Norman zaista nudi mnogo i po veoma atraktivnim cijenama, ali nemamo svi uvijek sreće s popustima niti uvijek nađemo traženu robu. Zato, ako poželite provjeriti i druge prilike, provjerite npr. Bauhaus, Pevex, Smit Commerce, JYSK, IKEA, Prima, Lesnina, Emmezeta, Mömax i Top Shop.