Osnovana 1982. godine u njemačkom gradu Telgteu, 1999. kompanija konačno dobiva modernu formu i ime. S početkom novog stoljeća počinje širenje kroz čitavu Europu, a 2009., zajedno s moderniziranim imidžem, evo ga konačno i u našoj zemlji. Do današnjih dana tvrtka kontinuirano radi na promociji, osuvremenjivanju i širenju.
S ambicijama da postigne i zadrži visoko mjesto u kategoriji Sport i Moda, Takko marljivo gradi svoj imidž, kako postojanošću kvalitete svoje robe, tako i poštivanjem svojih kupaca. Uobičajenim radnim vremenom od 9 do 21 sat (u nedjelju skraćeno do 15h), kao i sviješću koliko za kupce znače dobri katalozi Takko bez drame i buke strpljivo širi svoju trgovačku mrežu čitavom zemljom: Zagreb, Split, Samobor, Dubrovnik, Sibenik… I premda bi se uz ovako dobru ponudu moglo činiti i suvišno spominjati druge, mišljenja smo kako je obaviješten kupac uvijek u prednosti. Zato neće škoditi pregledati ponude i drugih kuća, kao što su CCC, Decathlon, Deichmann, Hervis, H&M, Intersport, Kik, Mango, Mephisto i New Yorker.
Službeni web (takko.com) se ističe univerzalnošću i preglednošću dizajna. Izbjegavajući pretjeranu bombastičnost i nastojeći njegovati pametnog potrošača, Takko web, baš kao i Takko katalog, neće dozvoliti da vam promakne ono zbog čega ste i došli: odjeću od ukusa i kvalitete. Kako ne biste propustili ni jedno osvježenje ponude brine se kategorija „Novo“, a svoju kategoriju dobili su i popusti („Sale“) te proizvodi iznimne kvalitete („Quality“). Tu su i ostale stvari bez kojih se ne može, kao kontakt informacije, mogućnosti karijere, karta poslovnica, FAQ i drugo.